divendres, 9 d’octubre del 2009

DIADA DELS SALATS ... la camisa, la faixa, el mocador ...


Missatge que ens va deixar en Lluís Mayolas (Cap de colla dels Minyons de Terrassa) en un post anterior.

Salats i salades, amics i amigues,

Deixeu-me dir-vos que, a una setmana de la vostra diada, em sento realment orgullós de vosaltres. Passi el que passi aquest cap de setmana crec que podeu estar molt contents de com us van les coses.

Tenia molta curiositat de veure com us aniria enguany, la vostra primera temporada regular, amb un munt d'actuacions, amb el compromís que aixó comporta, amb tres castells per ronda, els desplaçaments, etc..

Malgrat no us puc acompanyar tot el que voldria, estic molt atent a les vostres passes i m'omple d'alegria veure com us aneu consolidant com a colla, m'encanta veure com apreneu a comportar-vos devant les noves situacions, com aneu afegint castells al vostre repertori i mica en mica els aneu mantenint...amb el 3x7, passarà el mateix, no us preocupeu ni capfiqueu més del compte, treballeu amb il·lusió i de ben segur que arribarà, si no és aquest any serà el vinent, peró clar, veient com estava de be l'últim intent tot fa pensar que diumenge a Súria hi haurà festa grossa...i jo, un cop més em perdré la desvirgada d'un dels vostres objectius (em vaig perdre el 4x7, el 5x6 i els pilars de 5!!) peró vull que sabeu que el meu cor estarà amb vosaltres a plaça i de ben segur que el de tots els minyons.

PIT I AMUNT SALATS!!